پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی

پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی در بازار


پله های اسپیرال یکی از زیباترین و پرفروش ترین پله های موجود در بازار به شمار میروند. یکی از ویژگی های منحصر به فرد پله های اسپیرال این است که فضای شیکی را ایجاد می کنند. این پله ها در انواع مختلفی تولید و به بازار عرضه می شوند که یکی از کاربردی ترین آن ها پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی است.
همانطور که از نام این مدل مشخص است به طور کامل از فلز ساخته می شود. جنس این پله ها باعث شده که از مقاومت زیادی در برابر عوامل محیطی آسیب زننده برخوردار باشند و در مکان های مختلفی بتوان از آن ها استفاده کرد. پله های فانتزی نیز می توانند ظاهر زیبایی به منزل شما ببخشند.

با پله های فلزی ساخت نوین پله آشنا شویم.

مزایای پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی
مزایای استفاده از پله ورق بلند تمام فلزی

سازنده پله گرد و پله دوبلکس در تهران

مزایای استفاده از پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی

استفاده از پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی دارای مزایای بسیاری می باشد و همین موضوع باعث محبوبیت آن شده است. در ادامه مهم ترین مزایای این نوع پله های اسپیرال را بیان میکنیم.

  • بدون نیاز به فضای زیاد
    در زمان ساخت پله یکی از بزرگترین مشکلاتی که ممکن است برای شما ایجاد شود کمبود فضا می باشد. خوشبختانه این نوع پله ها به فضای زیادی نیاز ندارند و به سادگی می توانید اقدام به نصب آن ها نمایید. ساختار این پله ها به شکل مارپیچ است و حالت صعودی دارد به همین دلیل فضای کمتری را اشغال می کنند.
  • کاربرد زیاد
    این نوع پله ها کاربرد زیادی دارند و در محیط های مختلف قابل استفاده هستند. در واقع طراحی خاص این پله های اسپیرال موجب شده که میزان استفاده از آن ها افزایش پیدا کند. در مکان های متفاوتی مانند ویلاها، باغ ها، هتل ها، کافه ها، فروشگاه ها و مکان های ادارای می توانید از این پله ها استفاده کنید.
  • انعطاف در طراحی
    یکی از ویژگی های بسیار خوبی که تمام پله های اسپیرال دارند این است که امکان طراحی آن ها در مدل های متنوع وجود دارد. این پله ها را میتوان بر اساس متراژ و شرایط محیط مورد نظر طراحی کرد. از آن گذشته تنوع ظاهری آن ها نیز می تواند سلیقه های مختلف را راضی کند.
  • امنیت بالا
    پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی از امنیت زیادی برخوردار است. سبک دورانی و شیب مناسب این پله ها باعث شده که استفاده از آن ها خطری را به همراه نداشته باشد. ساختار مستحکم و تمام فلزی این مدل ها امنیت زیادی را برای افراد ایجاد میکند.
  • قیمت های مناسب
    اگر منصفانه به کارایی و زیبایی این پله ها نگاه کنیم میبینیم که از قیمت های بسیار مناسبی برخوردار هستند. در مقایسه با انواع پله های ساختمانی این پله ها کارایی و زیبایی بیشتری دارند و نسبت به این حجم از زیبایی و کارایی قیمت های مناسبی برای آن ها در نظر گرفته می شوند.

قیمت پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی چقدر است؟

قیمت پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی به عوامل مختلفی بستگی دارد. مهم ترین عوامل موثر بر قیمت، ابعاد و تعداد پله ها است. هر چقدر تعداد پله ها بیشتر باشد و ارتفاع سازه افزایش پیدا کند قیمت های این محصولات نیز بالاتر خواهد بود به دلیل اینکه به متریال بیشتری برای ساخت نیاز دارند.
طرح این مدل پله های اسپیرال نیز به طور مستقیم بر قیمت آن ها تاثیر میگذارد. هر چقدر طرح انتخابی از پیچیدگی بیشتری برخوردار باشد قیمت نهایی این پله ها نیز به همان نسبت افزایش خواهد یافت. از آن گذشته میزان کیفیت متریال به کار رفته در فرایند تولید این محصولات نیز از دیگر عوامل موثر بر قیمت به شمار میرود.

پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی برای استفاده در کدام ساختمان ها مناسب است؟

ممکن است این سوال به ذهنتان خطور کند که پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی برای استفاده در کدام ساختمان ها انتخاب مناسب تری است. به صورت کلی زیبایی این پله ها به اندازه ای است که استفاده از آن ها در هر مکانی می تواند جذابیت زیادی به فضا ببخشد.
ساختار این سازه های فلزی به شکلی است که می توانید از آن ها در خانه های دوبلکس استفاده کنید. استفاده از این مدل ها در خانه های دوبلکس باعث می شود که فضا چشم گیرتر به نظر برسد. اگر مالک باغ یا ویلا هستید باز هم این مدل پله های اسپیرال گزینه مناسبی برای شما محسوب می شوند. به دلیل مقاومت زیاد این سازه ها نسبت به عوامل محیطی به سادگی میتوان از آن ها در باغ یا ویلا استفاده کرد.
در محیط های صنعتی نیز محدودیتی در زمینه استفاده از پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی نخواهید داشت. این پله ها نه تنها مقاومت زیادی در برابر عوامل محیطی از خود نشان می دهند بلکه امنیت پرسنل شما را نیز تامین می کنند.

سخن آخر

همانطور که با خواندن این مطلب متوجه شدید پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی یکی از بهترین مدل های این پله ها به شمار میرود. شما محدودیتی برای استفاده از این پله های بینظیر ندارید. اگر به دنبال یک پله اسپیرال تمام فلزی حرفه ای هستید می توانید روی ما حساب کنید. مجموعه ما یکی از با سابقه ترین مراکز در زمینه ارائه پله های اسپیرال است. محصولات نوین پله از طراحی و کیفیت فوق العاده ای برخوردار هستند و نه تنها زیبایی بینظیری را در محیط ایجاد می کنند بلکه تا سال های زیادی نیز برای شما کار خواهند کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با ما تماس بگیرید.

سوالات متداول پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی

  1. آیا ارتفاع طبقات و قطر راه پله ها نیز در قیمت پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی تاثیر دارد؟
    بله، اینکه ارتفاع طبقات و قطر راه پله ها چقدر باشد به طور مستقیم روی قیمت این محصولات تاثیر میگذارد.
  2. آیا این نوع پله های اسپیرال در برابر حرارت مقاوم هستند؟
    همانطور که میدانید فلز در برابر حرارت بسیار مقاوم است و به عنوان یکی از بهترین متریال ها برای استفاده در محیط های با دمای بالا شناخته می شود. پله های اسپیرال فلزی نیز به همین دلیل در محیط های با دمای بالا مقاومت خوبی از خود نشان می دهند.
  3. چه دلایلی باعث شیک بودن پله اسپیرال ورق بلند تمام فلزی می شود؟
    این پله از ساختار ساده ای برخوردار است. ساختار ساده در کنار استفاده از فلز برای ساخت این پله ها ظاهر زیبا و شیکی به آن ها بخشیده است.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × دو =