پله اسپیرال فلزی گرد

پله اسپیرال فلزی


ممکن است در یک ساختمان پله های بسیار زیبایی به چشمتان خورده باشد و اینطور به نظرتان برسد که انگار این پله را مخصوص این سازه ساخته اند. پله اسپیرال فلزی گرد پله ای است که به محض مشاهده آن چنین حسی را تجربه خواهید کرد. با گذشت زمان به طرفداران این پله ها افزوده می شود و افراد زیادی تمایل دارند از آن ها استفاده کنند. این پله ها از نظر عملکرد مشابه پله های دیگر هستند اما می توانند زیبایی بسیاری را در محیط ایجاد کنند. از محصولات نوین پله: ساخت پله گرد

پله اسپیرال فلزی گرد چیست؟

پله اسپیرال فلزی گرد که آن را با نام راه پله مارپیچ نیز می شناسند به شکلی طراحی می شود که برای رسیدن به طبقات دیگر باید یک مسیر دایره ای شکل را طی کنید. ظاهر این پله ها به صورت گرد است. این ساختار باعث می شود که در فضاهای کوچک نیز بهترین بازدهی را داشته باشند.
افرادی که به زیبایی دکوراسیون اهمیت می دهند عموما به این نوع پله ها علاقه دارند. علاوه بر محیط های کوچک پله های اسپیرال برای استفاده در محیط های بزرگ نیز انتخاب مناسبی هستند به دلیل اینکه می توانند جلوه بسیاری را در محیط ایجاد کنند. روند سفارش و ساخت پله گرد با نوین پله

پله اسپیرال فلزی گرد برای کدام ساختمان ها انتخاب مناسبی است؟

یکی از سوالاتی که بیشتر مشتریان از ما می پرسند این است که پله اسپیرال فلزی گرد برای کدام ساختمان ها انتخاب مناسبی به شمار میرود؟

  • به دلیل ساختاری که این پله ها دارند یک گزینه ایده آل برای خانه های دوبلکس هستند. استفاده از آن ها در سازه های دوبلکس زیبایی بینظیری را در فضا به وجود می آورد.
  • در فضاهایی مانند ویلاهای شخصی نیز از پله های اسپیرال به وفور استفاده می کنند و به نوعی میتوان گفت یکی از بهترین گزینه ها برای این نوع مکان ها محسوب می شوند.
  • در هتل ها و رستوران ها نیز برای افزایش زیبایی محیط از این پله ها استفاده می کنند. از آن گذشته در محیط های اداری نیز این روزها این پله ها بسیار مشاهده می شوند.

 چه فضایی برای پله گرد و پله پیچ مناسب است؟

مزایای پله اسپیرال فلزی
مزایای پله اسپیرال گرد

مزایای پله اسپیرال فلزی گرد

پله اسپیرال فلزی گرد دارای مزایای بسیاری می باشد و همین موضوع باعث محبوبیت آن شده است. در ادامه مهم ترین مزایای پله اسپیرال فلزی گرد را بیان میکنیم.

  • اشغال فضای کم
    زمانی که صحبت از ساخت پله می شود بزرگترین چالش، فضا است به ویژه هنگامی که با محیط هایی با متراژ کم رو به رو هستیم. ساختار این پله ها به صورتی است که فضای کمی را اشغال می کنند.
  • کارایی زیاد
    از این مدل پله ها می توانید در محیط های مختلفی استفاده کنید. طراحی آن ها به شکلی است که برای استفاده در هر نوع فضایی مناسب هستند و محدودیتی در این زمینه نخواهید داشت.
  • دارای طرح های مختلف
    این پله های زیبا در طرح های مختلفی قابل ساخت هستند همین موضوع باعث شده که بتوانند تمام سلیقه ها را راضی کنند. از آن گذشته تنوع بالای آن ها باعث می شود که به سادگی بتوانید آن ها را با دکوراسیون محیط مورد نظر هماهنگ کنید.
  • امنیت زیاد
    اگر به ساختار پله اسپیرال فلزی گرد توجه کنید متوجه خواهید شد که از امنیت زیادی برخوردار است. طراحی دایره ای شکل این پله ها باعث می شود که شدیدترین شیب ها نیز به سادگی کنترل شوند. نرده های فلزی وجود دارند که برای ایجاد محافظت هر چه بیشتر این پله ها استفاده می شوند.
  • قیمت مناسب
    با توجه به زیبایی و کارایی که پله های اسپیرال ارائه می دهند قیمت بسیار مناسبی دارند. لازم به ذکر است که عوامل مختلفی هستند که می توانند بر قیمت آن ها تاثیر داشته باشند. به صورت کلی این پله ها در قیمت های متنوعی ارائه می شوند.

هزینه طراحی و اجرای پله اسپیرال فلزی گرد

برای هزینه طراحی پله اسپیرال فلزی گرد نمیتوان عدد ثابتی را تعیین کرد به دلیل اینکه عوامل مختلفی در آن تاثیرگذار هستند. مهم ترین این عوامل عبارتند از:

  • میزان ارتفاع طبقات
  • سبک نرده ها
  • کیفیت متریال به کار رفته در ساخت
  • نوع طراحی
  • مکان اجرای راه پله
  • میزان ایمنی
پله اسپیرال فلزی گرد
درباره پله های اسپیرال فلزی گرد

آیا پله های اسپیرال فلزی گرد برای محیط های صنعتی انتخاب مناسبی است؟

همانطور که از نام این نوع پله ها مشخص است از ساختار فلزی برخوردار هستند. همانطور که میدانید سازه های فلزی استحکام و مقاومت زیادی دارند. این ویژگی موجب می شود که برای محیط های صنعتی نیز انتخاب مناسبی باشند.
در محیط های صنعتی عوامل آسیب زننده زیادی وجود دارند به همین دلیل باید از پله هایی استفاده کرد که در برابر عواملی مانند فشار، ضربه و بارهای سنگین نیز بتوانند مقاومت خوبی از خود نشان دهند. این پله ها علاوه بر ساختار فلزی که دارند بسیار مقاوم طراحی شده اند و شرایط سخت محیط های صنعتی را به سادگی می توانند تحمل کنند.
از آنجایی که این پله ها از نظر ظاهری گرد هستند به فضای زیادی نیاز ندارند. همین مسئله باعث شده که برای محیط های صنعتی که رفت و آمد بسیار است انتخاب مناسبی باشند. ایمنی بالایی که این نوع پله های فلزی ارائه می دهند باعث می شود که کارکنان یک مکان صنعتی به راحتی و بدون نگرانی از آن ها عبور کنند.

سخن پایانی

اگر به دنبال بهترین پله اسپیرال فلزی گرد هستید پیشنهاد میکنیم از خدمات مجموعه ما در این زمینه استفاده کنید. شما در نمونه کارهای ما می توانید نهایت زیبایی و لوکس بودن را مشاهده نمایید. از آن گذشته در ساخت آن ها از بهترین و با کیفیت ترین متریال استفاده شده است. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه این پله ها کافیست همین حالا تلفن را برداشته و با کارشناسان مجرب ما تماس بگیرید.

سوالات متداول پله اسپیرال فلزی گرد

  1. آیا از فضای زیر پله های اسپیرال فلزی گرد می توانیم استفاده کنیم؟
    بله، برخی از افراد برای زیباتر شدن دکوراسیون محیط از فضای زیر این پله ها نیز استفاده می کنند.
  2. این پله ها به چه شکلی ارائه می شوند؟
    عموما این پله ها در دو نوع معمولی و پیش ساخته در بازار وجود دارند.
  3. آیا امکان ساخت سفارشی این پله ها وجود دارد؟
    بله، امکان سفارشی سازی این پله ها بنا به درخواست مشتری وجود دارد.
Rate this post

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

19 − 16 =