روند سفارش و ساخت انواع پله در نوین پله

سفارش و ساخت انواع پله


روند سفارش و ساخت انواع پله در نوین پله: مجموعه نوین پله یکی از بهترین مراکز در زمینه ساخت انواع پله به شمار میرود که دارای سال ها تجربه و سابقه درخشان در این زمینه است. این مجموعه با به کارگیری بهترین پرسنل و متریال عالی توانسته بی نظیرترین پله ها را تولید و به بازار عرضه کند.
این مجموعه در طی سال ها فعالیت خود توانسته با ارائه بهترین پله ها رضایت تمامی مشتریان خود را به دست آورد. نوین پله حدود 400 پروژه موفق در این زمینه را در کارنامه خود ثبت کرده است. در ادامه مطلب به بررسی روند سفارش و ساخت انواع پله در نوین پله می پردازیم.

چه نوع پله هایی در مجموعه نوین پله تولید می شوند؟

نوین پله در زمینه ساخت انواع پله ها فعالیت میکند که در ادامه آن ها را به شما عزیزان معرفی می کنیم.

انواع ساخت پله در نوین پله

چرا باید نوین پله را انتخاب کنیم؟

استفاده از خدمات نوین پله در زمینه ساخت انواع پله و پله فانتزی دارای مزایای بسیاری است که مهم ترین آن ها عبارتند از:

  • به روز بودن
  • استفاده از طرح های خلاقانه
  • متعهد بودن
  • قیمت های مناسب
  • استفاده از پرسنل مجرب و متخصص
  • ارائه مشاوره رایگان پیش از سفارش

در طراحی پله چه نکاتی باید در نظر گرفته شوند؟

در مجموعه نوین پله تمامی نکات در زمینه طراحی پله در نظر گرفته می شوند. رعایت این نکات از اهمیت ویژه ای برخوردار است و عدم توجه به آن ها می تواند مشکلات بسیاری را ایجاد کند. در ادامه مهم ترین این نکات را بیان میکنیم.

  • انتخاب شیب صحیح
    یکی از مهم ترین موارد در روند ساخت پله در نوین پله انتخاب شیب مناسب است. همانطور که می دانید این موضوع اهمیت زیادی دارد و عدم توجه به آن می تواند مشکلات بسیاری را ایجاد کند. نکته ای که در این زمینه حائز اهمیت است این است که این شیب نباید خیلی کم یا خیلی زیاد باشد.
  • انتخاب پوشش مناسب برای پیشانی و کف پله
    پوشش دهی پیشانی و کف پله از اهمیت ویژه ای برخوردار است. باید برای این منظور پوشش مناسبی را انتخاب نمایید. این دو قسمت از پله ها در معرض دید هستند و نباید از توجه به آن ها غافل شد. زیبایی این بخش ها اهمیت زیادی دارد به همین دلیل باید پوشش مناسبی را برای آن ها انتخاب کرد.
  • توجه به تناسبات راه پله
    در روند سفارش و ساخت انواع پله در نوین پله به جزئیات و تناسب در طراحی اهمیت زیادی داده می شود. تمام بخش های این پله ها باید در تناسب با یکدیگر باشند. باید طراحی پله ها به شکلی باشد که افراد در زمان استفاده از آن دچار مشکل نشوند.

اصول طراحی پله برای فضاهای داخلی به چه صورت است؟

همانطور که میدانید اصول طراحی راه پله برای فضاهای داخلی با فضاهای خارجی متفاوت است. در این بخش از مطلب به بررسی مهم ترین اصول طراحی پله برای فضاهای داخلی می پردازیم.

  • مطابقت با استایل داخلی فضا
    یکی از مهم ترین مواردی که در روند سفارش و ساخت انواع پله در نوین پله انجام می شود توجه به مطابقت با استایل داخلی فضا است. پله ها باید با دیگر آیتم های موجود در یک محیط همخوانی داشته باشند تا بتوانند باعث زیباتر شدن دکوراسیون فضا شوند. عدم هماهنگی طراحی پله با فضا ظاهر نامناسبی را در آن ایجاد می کند. پله فانتزی می تواند به خانه ی شما زیبایی خاصی ببخشد.
  • استفاده از فضای زیر پله
    یکی از مهم ترین اصول طراحی پله برای فضاهای داخلی استفاده از فضای زیر آن است. از این فضا می توان به بهترین نحو بهره گرفت تا بدون استفاده نماند. این مسئله کمک شایانی به بهره برداری صحیح و اصولی از فضا می کند.
  • توجه به مسائل ایمنی
    یکی از موارد مهمی که در زمینه ساخت انواع پله در نوین پله به آن توجه می شود مسائل ایمنی است. این موضوع بسیار اهمیت دارد و نباید به آن بی توجهی کرد. پله ها باید دارای پهنای کافی باشند و گام برداشتن روی آن ها به سادگی صورت بگیرد. از آن گذشته باید ضد لغزش باشند در غیر این صورت می توانند خطرات بسیاری را ایجاد کنند.
  • انتخاب موقعیت مناسب
    باید بهترین موقعیت را برای قرار گیری پله ها انتخاب کرد. این موضوع می تواند زیبایی بیشتری در فضا ایجاد کند. این پله ها باید در مکانی قرار بگیرند که دسترسی راحتی داشته باشند و افراد بتوانند به آسانی از آن ها استفاده کنند. مکان قرار گیری این پله ها باید به شکلی باشد که در رفت و آمد افراد اختلالی ایجاد نکند.

اصول طراحی پله برای فضاهای داخلی

سخن آخر

زمانی که صحبت از ساخت بهترین پله ها است نام مجموعه نوین پله نامی آشنا می باشد. مجموعه ای که با بهره گیری از مجرب ترین افراد و بهترین تجهیزات توانسته در این عرصه موفقیت های بسیاری کسب کند. پله های ساخته شده توسط این مجموعه از کیفیت فوق العاده و ظاهر بسیار زیبایی برخوردار هستند. تنوع این پله ها به اندازه ای است که می توانند سلیقه های مختلف را راضی کنند.
برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه روند سفارش و ساخت انواع پله در نوین پله کافیست با شماره های درج شده در سایت تماس بگیرید. کارشناسان مجرب این مجموعه به طور کامل شما عزیزان را راهنمایی خواهند کرد.

سوالات متداول روند سفارش و ساخت انواع پله در نوین پله

  1. از طراحی تا اجرای پله به چقدر زمان نیاز است؟
    برای زمان طراحی و اجرای پله نمیتوان عدد ثابتی را مشخص کرد به دلیل اینکه هر نوع پله ای با توجه به طرحی که دارد به بازه زمانی خاصی برای ساخت نیاز خواهد داشت. به صورت کلی در مجموعه نوین پله سعی بر این است که سفارشات مشتریان در کمترین زمان ممکن آماده شوند.
  2. مناسب ترین ابعاد برای ارتفاع پله ها چقدر است؟
    عموما ارتفاع مناسب برای پله ها چیزی حدود 16 تا 20 سانتی متر می باشد. البته لازم به ذکر است که این میزان می تواند در پله های مختلف متغیر باشد.
  3. آیا مجموعه نوین پله قادر به ساخت پله های مدرن نیز می باشد؟
    بله، این مجموعه به صورت تخصصی در زمینه ساخت پله های مدرن فعالیت میکند. پله های مدرن نوین پله با به روز ترین تجهیزات و فناوری ها ساخته می شوند.
Rate this post

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هشت + 16 =