بهترین سازنده پله پیچ آهنی در تهران و کرج

بهترین سازنده پله پیچ آهنی در کرج


این روزها طراحی دکوراسیون خانه یکی از موارد مهمی است که افراد به آن اهمیت زیادی می دهند و مایل هستند علاوه بر نمای بیرونی، بهترین دکوراسیون داخلی را برای خانه خود بکار ببرند. با توجه به اهمیت راه پله و زیبایی آن در دکوراسیون خانه ما در ادامه قصد داریم بهترین سازنده پله پیچ آهنی در تهران و کرج را معرفی کنیم پس با ما تا انتهای مقاله همراه شوید.

از تزئینات دکوری، پرده و راه پله و حتی دیوار پشت تلویزیون نیز امروزه یکی از موارد مهمی است که در دکوراسیون داخلی طراحی می شود. البته با توجه به فضای خانه معماران نیز ایده های متنوعی را ارئه می دهند که بکار بردن این ایده ها موجب جذابیت هر چه بیشتر دکوراسیون داخلی نیز می شود. در فضای خانه افراد برای رفتن از یک طبقه به طبقه دیگر از راه پله استفاده می کنند که خود همین راه پله نیز جذابیت بیشتری به دکوراسیون داخلی می دهد.

معرفی پله پیچ آهنی

پله پیچ در واقع به شکل مارپیچ است که طبقات مختلف خانه به وسیله آن به یکدیگر متصل می شود. البته جنس بکار رفته در پله پیچ برحسب سلیقه شما ممکن است مختلف باشد و البته هر کدام نیز دارای جنس های متنوعی هستند. پله پیچ آهنی طوری طراحی شده است که امنیت اعضای خانواده را فراهم می کند و از طرفی زیبایی خیره کننده ای به دکوراسیون داخلی خانه می دهد.

نکات مهم و ضروری در ساخت پله پیچ آهنی

پله پیچ یکی از مهمترین مواردی است که در دکوراسیون داخلی خانه های دوبلکس و بزرگ بکار گرفته می شود. البته با توجه به طراحی منحصر به فردی که دارد پله پیچ می تواند جایگزین خوبی برای پله های معمولی و صاف باشد و فضای داخلی دکوراسیون خانه را زیباتر کند.
البته در ساخت پله پیچ نیز از متریال های متفاوتی استفاده می شود که البته برخی به صورت چوب و برخی نیز به صورت فلزی و آهنی هستند. به طور معمول ساخت پله پیچ آهنی نسبت به پله های چوبی برتری خاصی دارد به این دلیل که استحکام آن به نسبت بالاتر از پله پیچ چوبی و … است. از طرفی با متریال های بکار رفته در پله پیچ آهنی، طراحی داخلی خانه نیز زیباتر می شود. از طرفی این مدل از پله پیچ به دلیل مارپیچی بودن فضای کمتری را اشغال می کند و در کنار آن استحکام بالاتری نیز دارد. به دلیل طراحی منحصر به فردی که پله پیچ دارد مورد استقبال بسیاری از طراحان داخلی و معماران قرار گرفته است.

پله پیچ آهنی
استفاده از پله پیچ

مزیت های استفاده از پله پیچ آهنی در دکوراسیون داخلی

  • از فضای داخلی می توان به بهترین شکل استفاده کرد.
  • در برابر خطرات و آتش سوزی مقاومت بالایی دارد.
  • با توجه به متریال به کار رفته در آن کیفیت بالایی دارد.
  • پله پیچ آهنی نسبت به سایر راه پله های معمولی فضای کمتری را اشغال می کند که البته فضای اشغال شدن برای این پله پیچ نیز بستگی به ضخامت سقف و نوع راه پله دارد.
  • پله پیچ آهنی با طراحی خاصی که دارد امنیت افراد را فراهم می کند و جای هیچ نگرانی و ترس از افتادن نیست.

قیمت پله پیچ آهنی

به طور معمول ساخت پله های صاف و بدون انحنا راحت تر از ساخت پله پیچ است که در نتیجه می توان بیان کرد که قیمت پله پیچ آهنی در مقابل پله های معمولی و صاف بیشتر است. البته برخی عوامل دیگر نیز هست که قیمت پله پیچ را تحت تاثیر خود قرار می دهد.

متریال یکی از مهمترین عوامل است که بر قیمت پله پیچ تاثیر زیادی دارد در واقع پله پیچ با توجه به اینکه چوبی یا فلزی است قیمت گذاری می شود و قیمت آن بستگی به متریال به کار رفته در آن دارد. از طرفی حجم کار نیز یکی دیگر از عواملی است که قیمت پله پیچ را دستخوش تغییر می دهد. این بدین معنی است که هر چقدر حجم کار بیشتر باشد از آن طرف قیمت پله پیچ نیز با توجه به این امر افزایش می یابد. هزینه ساخت پله پیچ آهنی مثل همیشه به عنوان یک چالش محسوب می شود. هزینه ها برای ساخت پله پیچ در دو دسته هزینه طراحی و اجرا و دسته دوم نیز به عنوان هزینه مواد اولیه تقسیم بندی می شود.

البته قیمت به روز فلز و آهنی از مهمترین عواملی هستند که قیمت ساخت پله پیچ را دستخوش تغییر می کند. بنابراین هزینه ای که شما بابت طراحی و ساخت پله پیچ آهنی پرداخت می کنید متاثر از این عوامل گفته شده است. از طرفی معماران و مهندسین نیز باید در کار خود بسیار مهارت داشته باشند و به قول معروف کار بلد باشند به این دلیل که در صورت خطای محاسباتی امکان تخریب سازه و به خطر افتادن جان افراد وجود دارد. باتوجه به این امر باید به دنبال یک تیم متخصص و کاربلد باشید. انتخاب بهترین تیم متخصص و کاربلد کیفیت خوبی را در طراحی و ساخت پله پیچ ارائه می دهند و از طرفی قیمت پله پیچ آهنی نیز مناسب تر خواهد بود.

قیمت پله های پیچ آهنی
پله پیچ آهنی
سخن پایانی

پله پیچ در واقع به شکل مارپیچ است که طبقات مختلف خانه به وسیله آن به یکدیگر متصل می شود. البته جنس بکار رفته در پله پیچ برحسب سلیقه شما ممکن است مختلف باشد و البته هر کدام نیز دارای جنس های متنوعی هستند. پله پیچ آهنی طوری طراحی شده است که امنیت اعضای خانواده را فراهم می کند و از طرفی زیبایی خیره کننده ای به دکوراسیون داخلی خانه می دهد. در رابطه با بهترین سازنده پله پیچ آهنی در تهران و کرج می توان گروه تولید نوین پله را نام برد که با سالها تجربه و تخصص در این زمینه بهترین پله های پیچ را در انواع متنوع تولید می کند.
بنابراین اگر قصد سفارش پله پیچ آهنی را دارید می توانید به سایت نوین پله مراجعه کنید و علاوه بر پله پیچ آهنی دیگر محصولات این گروه تولیدی را هم مشاهده کنید و در صورت تمایل درخواست دهید.

سوالات متداول بهترین سازنده پله پیچ آهنی در تهران و کرج

  1. چه تفاوتی بین پله پیچ سفارشی و پله پیچ ساخته شده وجود دارد؟
    به طور معمول پله پیچ ساخته طراحی خاصی ندارد اما در مقابل آن پله پیچ سفارشی مطابق با سلیقه و خواسته شما ساخته می شود که از نظر طراحی با یکدیگر متفاوت می باشند و البته باید بیان کرد که پله پیچ سفارشی طول عمر بالاتر نسبت به پله پیچ ساخته شده دارد.
  2. چقدر زمان می برد تا پله پیچ آهنی ساخته شود؟
    اغلب ساخت پله پیچ آهنی زیاد طول نمی کشد اما میزان شلوغی و تعداد پروژه ها از مهمترین عوامل هستند که روی سرعت کار در ساخت پله پیچ آهنی تاثیر بسزایی دارند.
  3. پله پیچ در چه مکان هایی به کار می رود؟
    پله پیچ در ساختمان های مسکونی، تجاری و اداری نیز بکار می رود و بستگی به فضای دکوراسیون داخلی می توان برای زیباتر نشان دادن دکوراسیون داخلی از آن استفاده کرد.
Rate this post

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × دو =