بهترین سازنده پله گرد در تهران

بهترین سازنده پله گرد در تهران


پله بخش مهم و اساسی در نقشه کشی ساختمان است، و مهم تر این است که گروهی کار نقشه کشی را انجام دهد که در این زمینه بسیار حرفه ای و با تجربه است، در این مقاله قصد داریم به معرفی بهترین سازنده پله گرد در تهران بپردازیم.

معرفی بهترین سازنده و طراح پله گرد

“نوین پله” بیش از 20 سال سابقه کاری در زمینه ساخت پله‌ های گرد، دوبلکس و پیچ دارد. این گروه به عنوان یکی از پیشگامان در این صنعت فعالیت می ‌کنند و توانایی طراحی، ساخت و اجرای انواع مختلف پله ‌ها را دارا هستند. نوین پله با تیمی از متخصصان در این حوزه همراه است و با تجربه ‌ای چندساله، قادر به ارائه انواع پله ها به مشتریان گرامی است. و این اطمینان را می دهد که پروژه خود را به بهترین گروه در زمینه ساخت پله‌ سپرده اند.

نوین پله تضمین می‌ کند که پله‌ های ساخته شده، علاوه بر امنیت و استحکام، بر دکوراسیون داخلی و فضا سازی شما را به بهترین شکل ممکن تاثیر خواهد گذاشت.

نمونه کار پله گرد در نوین پله

نمونه کار پله گرد نوین پله
نمونه کار نوین پله
نمونه کار ساخت پله
نمونه کار تولید پله گرد
نمونه کارعالی در نوین پله

درباره پله گرد

پله گرد یک نوع پله است که در طراحی و ساختمانی فضا های داخلی و خارجی استفاده می‌ شود. پله گرد به دلیل شکل هندسی خاص خود که به صورت دایره یا بیضی شکل است، ظاهری زیبا و جذاب به فضا می‌ بخشد. پله گرد علاوه بر وظیفه‌ ی عملی کمک به حرکت افراد از یک سطح به سطح دیگر، عنصری دکوراتیو و زیبایی‌بخش در دکوراسیون داخلی فضاها نیز محسوب می ‌شود.

مزایای پله گرد

پله های گرد دارای مزیت هایی ست که با ساخت این نوع پله ها در ساختمان ها به وجود می آید این مزایا عبارتند از:

  • صرفه‌جویی در فضا
  • طراحی منحصر به فرد
  • ایجاد جریان
  • جذابیت بصری

این مزیت ها می ‌تواند به رونق و زیبایی معماری یک فضا کمک کند. بسته به نیازها و سلیقه شخصی، پله گرد می ‌تواند با استفاده از مواد مختلفی مانند چوب، فلز، شیشه و سنگ ساخته شود و با توجه به طراحی و مواد استفاده شده، می ‌تواند به انواع سبک‌ های معماری، از جمله مدرن، کلاسیک، صنعتی و مینیمالیستی، وفق داده شود.

اگر در تهران زندگی می کنید توجه به این نکته که انتخاب یک گروه با سابقه در ساخت پله در تهران نیز بسیار اهمیت دارد تا بتوان از تمام مزیت های پله گرد بهره برد.

سازنده پله در تهران
سازنده پله در تهران

پله گرد در چه مکان هایی کاربرد  دارد؟

– خانه ‌ها و ویلا‌ها

– رستوران ‌ها و هتل ‌ها

– ادارات و فضاهای تجاری

– گالری ‌ها و نمایشگاه ‌ها

– فضاهای عمومی و پارک‌ها

به طور کلی، طراحی و ساخت پله گرد منحصر به فرد و قدرت جذب بصری  زیادی دارد ، که می‌تواند به عنوان یک عنصر دکوراتیو در طراحی داخلی و خارجی فضا ها به کار گرفته شود.

شیوه ساخت پله گرد

ساخت پله گرد به یک روند دقیق و متداول برای ساختاردهی و اجرای پله‌های گرد احتیاج دارد. در زیر یک شرح مختصر از مراحل ساخت پله گرد آمده است:

  • برنامه‌ریزی و طراحی: در این مرحله، ابتدا باید طرح و نقشه‌ های دقیقی برای پله گرد تهیه شود. عواملی مانند قطر، تعداد پله‌ ها، شیب و مواد ساختمانی مورد استفاده باید در نظر گرفته شوند.
  • برش مواد
    مواد ساختمانی مورد استفاده برای ساخت پله گرد اعم از چوب، فلز، شیشه و سنگ باید مطابق با طراحی برش شوند. ابعاد و شکل‌ های مختلف قطعات پله مانند ریسه‌ ها، پلانکن ‌ها و پشتی ‌ها باید در نظر گرفته شوند.
  • اجرای قاب
    قاب پله گرد شامل ستون مرکزی و حلقه ‌هایی است که قطعات پله را به آن متصل می‌ کنند. قاب می ‌تواند از فلز، چوب یا سنگ ساخته شود. در این مرحله، قاب باید مطابق با طرح و اندازه‌ های مشخص شده ساخته شود.
  • نصب پله‌ ها
    پله‌ ها بر روی حلقه ‌های قاب نصب می ‌شوند. این قطعات ممکن است از جنس چوب، فلز یا سایر مواد باشند. پله ‌ها باید به طور دقیق بر روی حلقه ‌ها قرار گیرند و به روشی کاملاً محکم و پایدار نصب شوند.
  • نصب ریلینگ
    ریلینگ یا دستگیره ‌ها بر روی پله‌ها یا حلقه ‌ها نصب می‌شوند. این عناصر ایمنی را برای استفاده کنندگان پله گرد فراهم می ‌کنند.
  • تکمیل و تزئینات: در این مرحله، پله گرد به شکل نهایی خود تکمیل می‌ شود. اضافه کردن تزئینات، تمام کردن لبه‌ ها، پوشش دادن مواد ساختمانی و رنگ‌آمیزی ممکن است جزئیاتی باشند که به ظاهر نهایی و زیبایی پله گرد افزوده می‌ شوند.

تولید کننده انواع پله در تهران

تولید پله گرد
تولید پله گرد

سفارش پله گرد از نوین پله

ساخت پله گرد نیازمند مهارت ‌های تخصصی و تجربه در زمینه ساختمانی باشد. به همین دلیل، همکاری با تیم حرفه ای مثل نوین پله یکی از عوامل ضروری در به ثمر نشستن دقیق نقشه های ذهنی شماست. اگر در تهران هستید تنها کافی ست با ما تماس بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن با بهترین سازنده پله گرد تهران ارتباط بگیرید.

در ساخت پله گرد، همکاری با تیم حرفه ‌ای و تجربه ‌دار بسیار حائز اهمیت است. “نوین پله” به عنوان یکی از پیشروهای حوزه ساخت پله گرد با بیش از ۲۰ سال سابقه کاری در زمینه ساخت پله‌ های گرد آماده ارائه خدمات حرفه ‌ای به شماست. تیم ما از متخصصان مجرب و ماهر در این زمینه تشکیل شده است که با تجربه‌ی چندین ساله خود، قادرند با طراحی، ساخت و اجرای پله ‌های مختلف، نقشه‌های ذهنی شما را به واقعیت تبدیل کنند.

اگر در تهران قرار دارید، به راحتی می ‌توانید با ما تماس بگیرید تا در کوتاه ‌ترین زمان ممکن، ارتباط شما را با برترین سازنده و طراح پله گرد در تهران برقرار کنیم. تیم ما با تمام تلاش و تجربه خود آماده است تا پله گرد شما را با کیفیت بالا، طراحی شیک و اجرای دقیق و حرفه‌ای به ثمر برساند.

نحوه سفارش پله گرد نوین پله

شما تنها کافی ست مراحل زیر را برای ثبت سفارش پله گرد از نوین پله انجام دهید:

  • تماس با مشاورین متخصص نوین پله.
  • کسب اطلاعات لازم از طریق مشاورین نوین پله برای بررسی پروژه شما.
  • گفتن قیمت دقیق به شما برای بررسی بودجه پروژه.
  • (پس از تایید شما) شروع به طراحی و ساخت و سپس نصب و اجرای پله برای پروژه.
نوین پله
نوین پله
سخن پایانی

ساخت پله گرد برای هر نوع سازمان یا ساختمانی باید توسط یک گروه حرفه ای و مجرب صورت گیرد تا هم از جهت امنیت و استحکام با خیالی آسوده صورت گیرد و هم برای بهترین شکل دکوراسیون و فضا سازی نیاز به یک متخصص همیشه حس می شود. نوین پله بهترین سازنده پله های گرد در تهران آماده خدمات رسانی به شما کارفرمایان عزیز است.

سوالات متداول بهترین سازنده پله گرد در تهران

داشتن یک سری از ویژگی ها برای این انتخاب مهم است که مورد بررسی قرار بگیرد مانند: سابقه کاری، تجربه کاری، دیدن نمونه کارها.

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

میتوان گفت که در اکثر محیط ها اجرای پله گرد ممکن است فضاهایی مثل؛ منازل، هتل ها، رستوران ها، کافه ها و…

مجموعه تولید کننده پله نوین پله با بیش از 20سال سابقه کار در زمینه ساخت انواع پله با بیش از 700 پروژه موفقیت آمیز و بیشاز ده ها طراحی های خلاقانه در این زمینه یکی از بهترین ها می باشد.

Rate this post

2 Comments

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده − شانزده =